Cele mai bune patru ceaiuri de slăbit. Te ajută să scapi de toxine și de grăsimea de pe burtă

Cele mai bune patru ceaiuri de slăbit. Te ajută să scapi de toxine și de grăsimea de pe burtă
Cele mai bune patru ceaiuri de slăbit. Te ajută să scapi de toxine și de grăsimea de pe burtă

Ceaiurile de slăbit sunt aliatul de nădejde al persoanelor care au nevoie de un accelerator al metabolismului.

Dacă rolul alimentelor este unul nutritiv, iar în dieta de slabire se recomandă a se consuma doar acele alimente care au un index caloric scăzut, plantele au un rol adițional de a drena organismul de toxine și a facilita arderea depunerilor de grăsime.

Care sunt cele mai bune ceaiuri de slăbit

Păpădia

Ceaiul de păpădie te ajută sa te purifici fiind optim în curele de detoxifiere. Acest ceai stimuleaza funcțiile ficatului și ale rinichilor mărind secreția de bilă și urina. În cazul în care reții apa, ceaiul de păpădie e recomandat.

În plus principiile active ale ceaiului de păpădie sunt flavonoidele, taninii, potasiul, zincul și grupa de vitamina B – o adevarată explozie de vitamine.

Cătina

Ceaiul din cătina este plin de vitamine benefice otganismului. Bogată în vitamina C, cătina ajută organismul la regenerarea celulară, atât în lupta împotriva radicalilor liberi, cât și grăbind procesul de arderea al grăsimilor. Betacarotenul, vitamina E, flavonoidele sunt doar câteva din proprietătile magice ale acestei plante.

Ceai verde

Ceaiul verde este deja celebru pentru beneficiile sale asupra organismului ajutând în lupta împotriva radicalilor liberi prin bogăția de antioxidanti ai acestei plante. În cura de slăbire ceaiul verde blochează asimilarea grăsimilor și conferă o doză notabilă de energie reducând în același timp pofta de mâncare.

Ceai de afin

Frunzele de afin au o sumedenie de proprietăți. Beneficiile afinului sunt date de rolul astringent, antiseptic, bacteriostatic, de accelerare a acuității vizuale, de susținere a scăderii zahărului din sânge și de efect diuretic. Ca recomandare un ceai din frunze de afin se bea cu 30 de minute înaintea meselor principale.

Ceaiurile însă nu pot acționa ca factor de sine stătător într-o dietă, ci doar ca adjuvant. Pentru drenaj se recomandă consumul a 3-4 căni de ceai zilnic, fără a adăuga zahăr. Pentru cei care preferă dulcele se poate adăuga o linguriță de miere în fiecare cană.

173 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox