Cum și cât slăbim cu uimitoarea dietă „abdomen plat”

Cum și cât slăbim cu uimitoarea dietă „abdomen plat”
Cum și cât slăbim cu uimitoarea dietă „abdomen plat”

După vacanța de iarnă, rar auzi o femeie care să nu se plângă că s-a îngrășat. Este firesc să luăm în greutate fiindcă este perioada vacanțelor, perioada în care ne relaxăm, ieșim des în oraș cu prietenii iar acasă avem mâncare îmbelșugată. De regulă, după Sfântul Ion, majoritatea doamnelor și domnișoarelor își propun să țină dietă. În articolul de astăzi îți arătăm cât și cum poți să slăbești cu ajutorul dietei „abdomen plat”.

Specialiștii spun că la baza acestei diete stau principiile dietei mediteraneene, dar mai mult, aceasta sugerează faptul că acizii grași mononesaturați – precum nucile, semințele, avocado, ciocolata și uleiul de măsline pot să aducă beneficii. Mai exact, aduc beneficii prin reducerea grăsimii abdominale, având în același timp efect de creștere a sațietății, deoarece se consumă porții mici de mâncare.

Principalele elemente ale dietei sunt: vegetalele, fructele, legumele, cerealele integrale, uleiul de măsline, peștele.

Dieta este alcătuită din 2 etape:

  • Astfel, în primele 4 zile ale dietei sunt permise 1200 kcal /zi, acestea fiind împărțite în 4 mese a câte 300 kcal fiecare. Scopul este reducerea acumulării de gaze din intestin.
  • În etapa a doua este respectată o dietă de 1600 kcal/zi, timp de 4 săptămâni. Aceasta este alcătuită tot din 4 mese a câte 400 kcal fiecare. Nu ai voie să stai mai mult de 4 ore fără să mănânci.
  • Foarte important este ca fiecare masă să conțină o porție de acizi grași mononesaturați.
  • De asemenea, în cadrul acestei diete hidratarea se face cu apa în care adaugi ghimbir, frunze de mentă sau castravete.
  • Dieta durează 32 de zile, iar autorii ei spun că se asigură o reducere a greutății cu 7-9 kilograme.

Care sunt avantajele acestei diete:

  • Este o dietă echilibrată din punct de vedere nutrițional, deoarece are la bază principiile dietei mediteraneene, cunoscute ca fiind sănătoasă.
  • Se crede că este o dietă care oferă protecție cardiovasculară, prin scăderea colesterolului LDL.
  • Fiind alcătuită din 4 mese nu ar trebui să-ți fie deloc foame în timpul zilei.
  • Specialiștii spun că ideea înlocuirii grăsimilor saturate cu cele monosaturate are un rol important în reducerea grăsimii viscerale, aducând un beneficiu pe termen lung stării de sănătate a organismului.

Principalul dezavantaj al dietei este acela că necesită mult timp pentru realizarea cumpărăturilor precum și timp îndelungat de pregătire a meselor.

165 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox