luni, iunie 14, 2021

Ouăle sunt printre cele mai sănătoase alimente pe care le poți mânca. Sunt bogate în proteine de înaltă calitate, grăsimi sănătoase și multe vitamine și minerale esențiale.

Ouăle au, de asemenea, câteva

proprietăți unice care le fac prietenoase atunci când vrem să pierdem în greutate.

Ouăle sunt sărace în calorii

Cea mai simplă modalitate de a slăbi este reducerea aportului zilnic de calorii. Un ou mare conține doar aproximativ 78 de calorii, dar este foarte bogat în substanțe nutritive. Galbenusurile de ou sunt deosebit de nutritive.

O masă de ouă constă în mod obișnuit din aproximativ 2-4 ouă. Trei ouă fierte mari conțin mai puțin de 240 de calorii.

Prin adăugarea unei porții generoase de legume, puteți servi o masă completă cu doar aproximativ 300 de calorii. Rețineți că, dacă vă

prăjiți ouăle în ulei sau unt, adăugați aproximativ 50 de calorii pentru fiecare linguriță de ulei folosită.

Câte ouă putem mânca

Ouăle sunt foarte bogate în nutrienți

Ouăle sunt incredibil de bogate în nutrienți și sunt bogate, în principal datorită conținutului ridicat de proteine. Conform studiilor, alimentele bogate în proteine reduc apetitul și măresc senzația de plinătate, comparativ cu alimentele care conțin mai puține proteine.

Ouăle vă pot stimula metabolismul

Ouăle conțin toți aminoacizii esențiali și în proporțiile corecte.

Aceasta înseamnă că organismul dvs. poate folosi cu ușurință

proteina din ouă pentru întreținere și metabolism.

Consumul unei diete bogate în proteine s-a dovedit că stimulează metabolismul cu până la 80-100 de calorii pe zi, printr-un proces numit efect termic al alimentelor.

Ouăle sunt o modalitate excelentă de a-ți începe ziua

Consumul de ouă la micul dejun pare a fi deosebit de benefic pentru pierderea în greutate.

Multe studii au comparat efectele consumului de ouă dimineața cu consumul altor alimente la mic dejun dar cu același conținut caloric. Mai multe studii asupra femeilor supraponderale au arătat că consumul de ouă în loc de covrigi

a crescut senzația de plenitudine și le-a determinat să consume mai puține calorii în următoarele 36 de ore.

De asemenea, s-a demonstrat că micul dejun cu ouă provoacă o scădere în greutate cu până la 65% mai mare, în decurs de 8 săptămâni.

Un studiu similar la bărbați a ajuns la aceeași concluzie, arătând că un mic dejun cu ouă a redus semnificativ aportul de calorii pentru următoarele 24 de ore.

Mai mult, micul dejun cu ouă a provocat un răspuns mai stabil al glicemiei și insulinei, suprimând în același timp grelina (hormonul foamei).

 

Ultimele stiri

Parteneri