miercuri, martie 3, 2021

Dieta cu seminte de in. Beneficiile miraculoase asupra organismului.

Semintele de in sunt considerate superalimente, bogate in toate vitaminele de care corpul nostru are nevoie dar si in minerale si substante active. Aceste seminte stimuleaza arderile si reduc apetitul alimentar, motiv pentru care se recomanda atunci cand vrei sa scapi de depozitele de grasime acumulate ici-colo pe trupul tau si de celulita.

Dieta cu seminte de in

Exista chiar o dieta care are la baza aceste seminte si care promite să te ajute să slabesti chiar și 15 kg, în doar 2 luni. Iar partea buna este aceea ca nu vorbim despre un regim de slabire costisitor. Ai nevoie doar de semințe de in și apă.

  • Trebuie sa iei 3 lingurițe de semințe de in pe zi, pe tot parcursul zilei. Atentie, insa! La fiecare lingurita de in consumată este OBLIGATORIU sa bei un pahar cu apa.
    Dacă nu le poti consuma ca atare, le poti adauga in mancare. La micul-dejun poți pune o lingurita de seminte de in intr-un iaurt. Sau, la pranz, le poti adauga in supe crema ori în piureuri. La cina, le poti adauga in salate. E simplu, nu-i așa?
  • Ce trebuie sa stii din start este ca dieta cu seminte de in nu se urmeaza mai mult de 10 zile o data, dupa care trebuie sa faci o pauza de 10 zile. O poti repeta pana cand obtii rezultatele dorite, insa vei vedea ca acestea nu intarzie sa apara. Pe durata dietei cu seminte de in, nu trebuie să mănânci prajeli, dulciuri, fast-food, fainoase si nici să bei sucuri carbogazoase sau alcool.
  • Semintele de in contin putine calorii dar multi acizi grasi omega-3, proteine, fibre dietetice si antioxidanti. Prin urmare, dieta cu seminte de in ar putea ajuta la slabit prin stimularea metabolismului, imbunatatind digestia, reducand inflamatia, si marind senzatia de satietate.

Semintele de in. Beneficii

Bogate in Omega-3

Semintele de in sunt bogate in omega-3. Dupa cum se stie, majoritatea dietelor sunt pline de acizi grasi omega-6, care intrerup echilibrul normal dintre omega-3 si omega-6. Acest lucru duce la inflamatie cronica in corp si acumulare de greutate.

Prin urmare, dieta cu seminte de in ajuta la echilibrarea aportului de omega-3 si omega-6, prin urmare reduce stresul cronic si posibila acumulare in greutate.

Elimina Toxinele

Semintele de in contin de 800 de ori mai multi lignani decat orice alta planta. Acesti compusi fenolici actioneaza ca antioxidanti care elimina radicalii liberi de oxigen.

Acesti radicali liberi sunt periculosi deoarece provoaca daune la ADN, ducand adesea la inflamatie cronica. Asta cauzeaza obezitate, rezistenta la insulina, si diabet de tip 2.

Un studiu publicat de Jurnalul de Nutritie a confirmat ca dieta cu seminte de in (40 g pudra),  ajuta la reducerea inflamatiei si rezistenta la insulina.

Fibre Dietetice

Fibra dietetica este tipul de carbohidrat pe care oamenii nu il digera sau absoarbe. Este gasita in cereale integrale, nuci, legume si fructe. Sunt de doua tipuri (Solubile si Insolubile).

Fibre solubile (materii mucilaginoase) si fibre insolubile (lignina si celuloza). Fibra solubila formeaza o substanta gelatinoasa, care incetineste absorbtia de alimente in tractul digestiv. Prin urmare, esti satul mai mult timp.

Fibra insolubila promoveaza bacteria buna in intestine. Bacteria buna fermenteaza fibrele dietetice, producand un lant scurt de acizi grasi, care imbunatatesc metabolismul. Din acest motiv dieta cu seminte de in ajuta la slabit.

Sarace in Calorii

O lingura cu seminte de in macinate contine cam 55 de calorii. Poti primi si 18 grame de proteina si multe fibre care te mentin satul mai mult timp.

In acest mod, puteti crea usor un deficit caloric, care ii da o sansa corpului sa foloseasca grasimea si glicogenul depozitate.

Sursa de Proteine

De ce este buna dieta cu seminte de in? Semintele de in sunt bogate in proteine, si 100 g de seminte contin cam 18,28 g de proteina. Proteinele sunt bune pentru a construi muschi, prin urmare obtineti un corp tonifiat.

Muschii contin si un numar mare de mitocondrii – (celule organice care ajuta la transformarea glucozei in trifosfat de adenozina). In acest fel metabolismul primeste o stimulare serioasa.

Ultimele stiri

Parteneri