sâmbătă, octombrie 31, 2020

Ficatul gras apare când organismul este bombardat de excese alimentare, dar nu grăsimile sunt principalul vinovat, cum s-ar putea crede.

Guru-ul alimentației sănătoase, profesor doctor Gheorghe Mencinicopschi, a detaliat în multe dintre intervențiile domniei sale.

”S-au făcut cercetări în Statele Unite în care un grup de voluntari de 10.000 de oameni au primit în fiecare zi 18 ouă, iar după o jumătate de an nu au avut nicio problemă. Ficatul gras şi colesterolul alimentar nu au nicio legătură cu boala cardiovasculară şi cu boala cerebovasculară. Problema sunt carbohidraţii care în ficat se transformă în trigliceride şi fac ficatul gras”, a menţionat Mencinicopschi.

Citește și:

Majoritatea medicilor recomandă să nu se consume alimente grase, cu grăsimi de origine animală, pentru ne vom îmbolnăvi de boli cardiovasculare sau cerebrovasculare, dar este o temă falsă, pentru că ceea ce ne îmbolnăveşte sunt zaharurile, carbohidraţii rafinaţi, şi nu grăsimile de origine animală saturate, atenționează profesorul.

Nu grăsimile devastează ficatul, încărcându-l, ci zahărul.

Citește și:

“Majoritatea medicilor spun: “Nu mâncaţi alimente grase cu grăsimi de origine animală pentru că acestea conţin acizi graşi saturaţi şi vă veţi îmbolnăvi de boli cardiovasculare sau cerebrovasculare”.

Este fals! Este o teorie care nu a fost niciodată verificată şi începută de prin anii 1950. Cercetările moderne au arătat că, din contră, ceea ce te îmbolnăveşte sunt zaharurile, carbohidraţii rafinaţi şi nu grăsimile de origine animală saturate, cum este grăsimea din lapte – untul – , cum sunt brânzeturile, slănina, grăsimile din carnea grasă de pasăre, porc, vită. Toate acestea s-au dovedit a fi chiar cardio-protectoare şi cu un efect împotriva apariţiei bolilor cu degenerescenţă, cum sunt Alzheimer sau Parkinson”, a explicat specialistul Ghe. Mencinicopschi.

Citește și:

Profesorul recomandă postul fără produse de origine animală de două ori pe săptămână, dar și postul cu apă ori de câte ori este posibil. Și neapărat renunțarea la produsele de patiserie și la cele care abundă în zahăr.

Consumul de alcool trebuie limitat și sporit cel de apă. Și desigur, efort fizic zilnic, calea sigură spre o viață sănătoasă.

Parteneri--