marți, septembrie 29, 2020

Fierul este un mineral extrem de important pentru sănătate, nu putem trăi fără el. Însă dacă viața te aduce în situația renunțării la carne, din varii motive, să știi că fierul poate fi asimilat la fel de bine și din surse vegetale.

Mai mult fier vei asimila din aceste legume decât din carne! Surse uimitoare, la care nu te-ai fi gândit.

Mulți se confruntă cu carențe de fier, deoarece acest mineral nu se absoarbe ușor din alimente. Sângele nostru are nevoie de fier. Necesarul de fier ne asigură și o bună funcție cerebrală.

Citește și:

Mulți ne luăm fierul din carne, dar să nu neglijăm sursele vegetale

Semințele de dovleac

100 g semințe conțin 3.3 mg fier, plus magneziu, fosfor, zinc, vitaminele A, F, E și B. Aminoacizi, acizi grași polinesaturați, deci aceste semințe sunt o soluție simplă și delicioasă.

Fasolea boabe roșie

O cană de fasole ne aduce o bună cantitate de fier: 4 mg și proteine vegetale.

Kale

Abundă în vitamina C, cu un aport de 200% din necesar! Dar și 1,5 mg fier, 512% vitamina A la 100 g. Plus vitamina K pentru oase puternice, fibre care reduc colesterolul, un balsam pentru sănătatea ta digestivă.

Citește și:

Spanacul

Știm deja că era secretul lui Popey Marinarul. O porție medie de spanac ne aduce 18 mg de fier. Ideal este să fie consumat crud, amestecat/presărat în orice fel de mâncare.

Broccoli

O altă legumă care are grijă de sănătatea și vitalitatea noastră. 100g conțin 1 mg Fier, 6% din necesarul zilnic recomandat. În plus, această legumă este plină de vitamina C, ajută la slăbit și digestie, este o garnitură ideală oricărui fel de mâncare și nu îngrașă deloc.

Parteneri