joi, iunie 17, 2021

Carbohidrati cat mai putini. Absenta acestora este esentiala cand vrem sa ne pastram silueta sau sa slabim. Hrana sanatoasa si satioasa care nu ne ingrasa e de preferat, mai ales vara. Dietele lowcarb

sunt la putere, mai ales ca se pot prepara inclusiv deserturi fabuloase, care nu ingrasa.

Suntem invatate ca toti carbohidratii sunt rai si ne stau in cale, atunci cand vrem sa avem un corp suplu. Asadar, eliminam o gama intreaga de alimente pentru vara (cum ar fi legumele si fructele de sezon).

Trebuie sa stii ca fructele si legumele contin, pe langa carbohidrati, si o cantitate importanta de fibre. Acestea din urma te ajuta sa ai o digestie normala, un tranzit sanatos si un nivel corect de colesterol.

De aceea, solutia perfecta este sa reduci carbohidratii, insa cu mare atentie la cantitatea

de fibre, pe care nu trebuie sa o sacrifici sub nicio forma!

Ciupercile

Te intrebi ce sa mananci la pranz astfel incat sa ocolesti painea, orezul, pastele, aluaturile sau alte surse majore de carbohidrati? Ciupercile sunt raspunsul!

Acestea pot fi preparate in fel si chip, aducand organismului valori nutritionale importante. Ciupercile contin proteine si sunt recomandate mai ales atunci cand esti vegetariana sau vegana. In plus, chiar daca nu par, sunt pline de fibre sanatoase!

Gateste-le la cuptor, umplute cu cascaval si patrunjel, pe gratar sau in tigaie, alaturi de alte legume

proaspete de sezon.

Conopida

Conopida si broccoli sunt doua alimente controversate. Fie le iubesti, fie le urasti. Daca te situezi in a doua tabara, avem vesti bune pentru tine.

Conopida este cel mai bun inlocuitor de carbohidrati. Poti folosi mici trucuri pentru a gati blat de pizza din conopida, iar rezultatul te va surprinde peste masura. Vei avea parte de un pranz satios si delicios, iar corpul tau va asimila fibrele necesare functionarii corecte.

Fisticul

Daca ai incercat sa tii o dieta saraca in carbohidrati, cu siguranta cunosti senzatia de foame si poftele care intervin pe

parcursul zilei. Pentru a scapa de acestea, este indicat sa ai mereu in geanta o punguta cu fistic.

Fisticul nu numai ca reprezinta o gustare buna si satioasa, dar contine foarte putine grasimi si o cantitate impresionanta de fibre.

CITESTE CONTINUAREA…

Ultimele stiri

Parteneri