FORUM DOCTORUL ZILEI ȘI ExMedica: Întreabă medicul endocrinolog:,,Am palpitații la inimă după tratamentul cu Euthyrox. Să-l întrerup, în condițiile în care am doi noduli?”

FORUM DOCTORUL ZILEI ȘI ExMedica: Întreabă medicul endocrinolog:,,Am palpitații la inimă după tratamentul cu Euthyrox. Să-l întrerup, în condițiile în care am doi noduli?”

Marinescu Medical Center

Marinescu Medical Center

Columna Medical Center

Columna Medical Center

Spitalul Judeţean de Urgenţă Râmnicu Vâlcea

Spitalul Judeţean de Urgenţă Râmnicu Vâlcea

Spitalul Municipal Câmpina

Spitalul Municipal Câmpina

Spitalul Municipal Dr. Eugen Nicoară Reghin

Spitalul Municipal Dr. Eugen Nicoară Reghin

Spitalul Clinic CF Iaşi

Spitalul Clinic CF Iaşi

Spitalul Municipal Feteşti

Spitalul Municipal Feteşti

Centrul Medical pentru Sănătate Umană

Centrul Medical pentru Sănătate Umană

Spitalul Municipal Motru

Spitalul Municipal Motru

Spitalul Judeţean de Urgenţă Brăila

Spitalul Judeţean de Urgenţă Brăila

Medicover

Medicover

powered by Binbox