miercuri, iunie 23, 2021

Dacă vă deranjează cât de mult transpirați, probabil că ați încercat multe mărci diferite de deodorant fără succes. Transpirația excesivă a brațelor poate fi inconfortabilă, dar nu trebuie să fie o inevitabilitate.

Există multe metode de prevenire a transpirației pe care le puteți încerca chiar acasă.

Cum să preveniți transpirația?

Există mai multe remedii naturale și fără prescripție medicală care pot reduce sau elimina excesul de transpirație la subraț. Unele dintre acestea includ:

Utilizați antiperspirante topice

Te-ai săturat de petele de sudoare de pe cămașă? Încercați să renunțați la deodorantul standard și să treceți la antiperspirant. Deodorantul ar putea ucide mirosul sub brațe, dar nu este conceput pentru a vă împiedica să transpirați complet.

Antiperspirante ucid bacteriile care

produc mirosuri și blochează în mod activ glandele sudoripare să producă transpirație sub braț. Acest lucru vă poate ajuta să vă atenuați disconfortul.

Așteptați între duș și îmbrăcat

După ce faci duș, așteaptă câteva minute înainte să te îmbraci pentru ziua respectivă. Acest lucru este important mai ales dacă faceți dușuri fierbinți sau trăiți într-un climat cald și umed. Lăsați corpul să se răcească și să se usuce înainte de a vă îmbrăca.

Epilează-ți axile

Epilatul axilelor ar putea reduce transpirația excesivă. Părul păstrează umezeala, iar părul sub braț nu face excepție.

Dacă aveți deja transpirații abundente sub brațe, bărbieritul este esențial. Și dacă lupți în permanență împotriva mirosului corporal alături de transpirație, bărbieritul ar putea contribui și la reducerea sau eliminarea acestuia.

Evitați alimentele care induc transpirația

Știați că dieta dvs. poate afecta cât de mult transpirați? Și unele alimente pot determina corpul tău să producă mai multă transpirație decât altele. Dacă simțiți că transpirați prea mult, reducerea sau eliminarea alimentelor care induc transpirația din dieta dvs. vă poate ajuta.

Alimentele cu un conținut scăzut de

fibre vă obligă sistemul digestiv să lucreze ore suplimentare pentru a vă descompune alimentele. O dietă bogată în sodiu înseamnă că organismul tău va dezintoxica toată acea sare sub formă de exces de urină și transpirație. Iar consumul de alimente bogate în grăsimi îți face să se încălzească interiorul pe măsură ce corpul tău procesează grăsimea.

Alte alimente și băuturi care ar putea declanșa axile transpirate includ:

  • hrana procesata
  • lichior și bere
  • usturoi și ceapă
  • alimente care au un conținut ridicat de grăsimi
  • cofeină
  • preparate calde, picante
  • inghetata

Consumă mai multe

alimente care reduc transpirația

Unele alimente pot, în schimb, reduce cantitatea de transpirație produsă de corp și calma glandele sudoripare suprasolicitate, în același timp. Atunci când îți propui să reduci transpirația prin dietă, este important să te axezi pe alimente care nu îți suprasolicită sistemul digestiv. De asemenea, este recomandat să te orientezi înspre alimente care nu suprastimulează sistemul nervos.

Printre alimentele și băuturile recomandate se numără:

–    Apa
–    Alimentele bogate în calciu (cum ar fi lactatele)
–    Migdalele
–    Bananele
–    Zerul proteic
–    Legumele și fructele bogate în apă (pepenele roșu, strugurii, pepenele galben, broccoli, spanacul, conopida, ardeii grași, castraveții, vinetele, varza roșie, etc.)
–    Uleiul de măsline
–    Fulgii de ovăz
–    Ceaiul verde
–    Cartofii dulci
–    Dovleacul

 

Ultimele stiri

Parteneri