sâmbătă, iunie 25, 2022

Semințele de chia sunt o sursă importantă de Omega3, antioxidanți, vitamine, minerale și în plus au capacitatea de a topi grăsimea.

Recent, un studiu publicat în British Journal of Nutrition a scos la iveală că semințele de chia ajută la slăbit. Însă nu trebuie să mănânci mai mult de o lingură, pe zi.

  • Semințele de chia accelerează metabolismul și ajută la arderea grăsimii de pe abdomen.
  • Datorită conținutului de Omega 3, semințele de chia combat celulita și luptă cu îmbătrânirea.
  • Țin în frâu pofta de mâncare
  • Sunt bune pentru igestie, datorită conținutului de fibre. 

Alte beneficii ale semințelor de chia

  • Sunt o sursă importantă de Omega 3.
  • Bogate în antioxidanți, proteine, aminoacizi, vitamine, minerale ți fibre.
  • Nu conțin gluten.
  • Dau energie.
  • Reduc colesterolul și tensiunea arterială.
  • Stimulează digestia.
  • Mențin inima sănătoasă.
  • Ajută la dezvoltarea mușchilor și la regenerarea țesuturilo.
  • Scad nivelul glicemiei.

chia-seeds

 Seminţele de chia pot fi consumate în diverse moduri: se pot adăuga în pâine sau alte produse de panificaţie, în salate, sandwichuri sau în garnituri. O idee bună este să le puneţi în băuturi, apă sau limonadă. După 10 minute devin gelatinoase şi dau o textură interesantă băuturii.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Parteneri
spitale private