Cum să nu te îngrași de sărbători. Sfaturile antrenoarei Kinga Sebestyen

Cum să nu te îngrași de sărbători. Sfaturile antrenoarei Kinga Sebestyen
Cum să nu te îngrași de sărbători. Sfaturile antrenoarei Kinga Sebestyen

Kinga Sebestyen, celebra antrenoare de kangoo jumps, a dezvăluit câteva trucuri care te pot ajuta în acest sens. Cum să nu te îngrași de sărbători, nu e ușor să faci slalom printre atâtea bunătăți. Ce alegi și de ce nu te atingi pentru a rămâne cu silueta intactă?

Ce mănâncă oamenii care nu se îngrașă în vacanțe. Cum să te bucuri de mâncare și să-ți menții silueta de sărbători, potrivit spectaculoasei antrenoare Kinga Sebestyen

Kinga este spectaculoasă la 44 de ani! Ea aplică deja aceste principii sănătoase, care țin la distanță kilogramele în plus.

“Meniul tradiţional de Crăciun românesc îngreunează digestia pentru că are multe grăsimi şi asocieri de alimente nu tocmai fericite. Dacă mai ţii şi post înainte, el vine ca un şoc pentru digestie. Cu grijă şi răbdare, putem alterna meniul clasic introducând alimente ce ne oferă o stare de bine. Mai întâi, scoateţi din meniu mezelurile şi cârnaţii foarte graşi, precum şi salata de beouf cu multă maioneză, dressing-urile grase, precum şi dulciurile cu mult foietaj, cremă şi zahăr presărat deasupra. Combinaţia de grăsime animală foietaj şi zahăr este una din cele mai nefericite pentru sănătate şi pentru siluetă. De asemenea, după ce epuizaţi acest tip de preparate, în zilele de după Crăciun, nu continuaţi cu pizza, hamburgeri sau pui prăjit în ulei de la diverse gast food-uri. Îngreunaţi şi mai mult situaţia”, explică Kinga Sebestyen.

Cu se să înlocuieşti preparatele clasice de Crăciun

„Dacă am poftă de carne, aleg curcan la grătar, alături de multă salată şi fără dressing. Sau peşte, în mod special seara. Dacă am poftă de snaksuri, nu mă refugiez în chips-uri sau tot felul de gustări cu multe E-uri, ci ronţăi morcovi, castraveţi, ţelină sau gulii feliate. Migdale sau nuci, de asemenea. Îmi fac supe şi ciorbe cu multe legume. Mănânc o felie de cozonac atunci când am poftă de dulce. Stau departe de deserturi cu mult zahăr şi nu beau sucuri carbogazoase. Prefer apa sau ceaiurile neîndulcite. Sărbătorile pot fi la fel de frumoase şi fără să ne refugiem îm mâncare nesănătoasă. Zi de zi faceţi mişcare măcar o jumătate de oră. Mergeţi la plimbare după masă. Un sfat bun este să consumaţi ananas proaspăt (nu din conservă!). Ajută digestia extraordinar de bine!”, declară Kinga Sebestyen.

Kinga pune mare accent pe sport zilnic, în toată această perioadă, întrucât organismul are nevoie în mod natural de mişcare, iar metabolismul trebuie accelerat, în special după mesele îndestulate.

“Aleargă în parc, pe banda la sală, pe bicicletă, fă ore de functional training, mergi la sesiuni de Kangoo Jumps sau ieşi la alergat în parc pe ghetel Kangoo Jumps. Exerciţiile cardio ard mai repede grăsimea decât cele de forţă. În plus, scad nivelul de cortizol, având în vedere că hormonul stresului duce la depunerea de grăsime abdominală. Vă recomand Kangoo Jumps pentru că lucrează imediat zona taliei şi fesierii. Într-o sesiune de o oră se ard chiar şi 1200 de calorii. Dacă faci asta zilnic, sau o dată la două zile, atunci ai şanse mari ca până de Revelion să ajungi la silueta dorită. Mare atenţie, însă, să faci Kangoo Jumps cu ghete originale şi cu instructori autorizaţi!”, declară Kinga Sebestyen.

86 distribuiri
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook
powered by Binbox