Sari la conținut

Să ne pregătim psihic: ANRE avertizează că vom primi facturi pe cinci luni la energia electrică

bani
Sursa foto: arhiva Doctorul Zilei
Taxa cerută de FMI va scumpi viața românilor

Să ne pregătim psihic: ANRE avertizează că vom primi facturi pe cinci luni la energia. De parcă nu era greu că vine câte o factură gigantică. Acum vin 5.

Lovitură după lovitură pentru acest popor și așa greu încercat, după cum arată realitatea și istoria… După toate scumpirile la alimente și la toate produsele și serviciile de bază, fără de care nu putem trăi, mai vine una grea!

Pentru că nu era deja motiv de depresie, disperare și chiar sinucideri…, creșterea prețului la energia electrică și factura uriașă mai vine la pachet cu o veste proastă.

Acum vom primi cinci facturi de plătit la curent electric, nu doar una. Vestea proastă vine prin Zoltan Nagy-Bege, vicepreședinte ANRE,  care a atras atenția referitor la energia electrică din următoare perioadă.

După spusele acestuia, urmează facturi la energia electrică pe cinci luni de zile.

Așadar, urmează luni cu facturi foarte mari, este lovitură pentru români privind facturile la curent. Vicepreședinte ANRE a transmis că numeroși români vor primi facturi pe cinci luni la energia electrică.

Și ce este mai grav…, sunt luni de iarnă când oricum costurile cresc, pentru că vorbim și de încălzire, gaze etc.

Cum s-a ajuns aici?

„O parte dintre români, mai ales cei care nu au avut un consum foarte mare, vor primi factura la energie pe cinci luni, după ce un furnizor esențial nu a emis note de plată în ultima perioadă, susține Zoltan Nagy-Bege, vicepreședinte ANRE.

„Un furnizor mare, nu-i dau numele, din luna mai nu a emis nicio factură la energia electrică pentru consumatorii care au avut un consum mediu de 300 kWh. Din mai, unii dintre ei nu au primit nicio factură.

Deci, probabil, vor plăti factura pentru cinci luni”, a atras atenţia vicepreședintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE).

Și dacă nu putem plăti, ce facem?

Zoltan Nagy-Bege a venit şi cu un sfat pentru cei care sunt în această situaţie: să ceară eşalonare furnizorului.

„Sfatul nostru este ca cei care vor avea probleme financiare din acest punct de vedere să se adreseze furnizorului şi să ceară o eşalonare. În plus, fiecare client are un cont şi poate face acolo o plată în avans”, a sfătuit vicepreședintele ANRE.

Pe de altă parte, reprezentatul ANRE şi-a exprimat nemulţumirea cu privire la faptul că în ultimele 11 luni au fost 10 acte normative, ordonanţe, modificări şi legi în energie care le îngreunează munca”, a mai spus oficialul Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei, citat de Antena 3 CNN.

De asemenea, oficialul a mai spus că românii au trimis un val de petiții la ANRE, disperați de facturile gigantice primite.

 

 

Simona David

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Doctorul zilei whatsapp channel