Sari la conținut

Slăbește în fiecare dimineață cu această rutină simplă, aprobată de experți

alimente care ne dau energie
Sursă foto: arhiva doctorulzilei.ro

Slăbește în fiecare dimineață cu această rutină simplă. Multă lume consideră că pierderea în greutate înseamnă să mănânci corect și să faci exerciții fizice.

Ceea ce trebuie să conștientizăm, însă, este faptul că chiar și unele obiceiuri de bază de zi cu zi ar putea face diferența.

Oricât de surprinzător pare, experții spun că succesul sau eșecul unui regim de slăbire poate fi determinat și de obiceiurile de zi cu zi ale unui individ.

Acestea ar putea varia de la programele de somn la ora mesei și alți alți factori subestimați ai stilului de viață. Și acum, un expert a venit cu o rutină de bază de zi cu zi care ar putea face minuni pentru a arde calorii aproape fără efort.

Slăbește în fiecare dimineață cu această rutină simplă, aprobată de experți

Și poate începe cu rutina de dimineață potrivită – pentru a începe călătoria sănătoasă și durabilă a pierderii în greutate, încercați să vă începeți ziua în mod corect.

  1. Întindeți-vă și meditați: În loc să stați în pat mai mult timp și să derulați prin telefon și prin rețelele sociale, încercați să petreceți cinci până la 10 minute exersând mindfulness. Acest lucru va ajuta mintea și corpul să se pregătească pentru ziua care urmează, eliberându-l de stres, un factor cheie asociat cu creșterea în greutate și acumularea de grăsime pe abdomen.
  2. Beți apă cu lămâie: Chiar și celebritățile recunosc beneficiile apei cu lămâie ca prima băutură dimineața. Se încălzește un pahar cu apă și se stoarce în el sucul de jumătate de lămâie cu o linguriță de miere. Acest lucru va trezi sistemul digestiv înainte de a merge la micul dejun. De asemenea, poate stimula metabolismul pentru a accelera pierderea în greutate.
  3. Luați micul dejun: Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei și, pe bună dreptate, deoarece săritul peste el poate afecta sănătatea mintală, metabolismul și chiar nivelul de insulină. Omiterea cronică a acestuia poate duce, de asemenea, la sindrom metabolic pe termen lung. Pentru a întrerupe postul, experții recomandă să începeți cu o masă bogată în fibre pentru a reduce pofta de-a lungul zilei și pentru a stimula metabolismul. Acesta poate fi fie un castron cu fulgi de ovăz, ouă sau chiar un smoothie.
  4. Exerciții fizice: Antrenamentele de dimineață au fost considerate eficiente pentru pierderea în greutate de mai multe studii. În primele ore ale unei zile, metabolismul este mai rapid și exercițiile pe stomacul gol vă pot ajuta să ardeți mult mai multe calorii decât seara. După aceasta, o masă sănătoasă și sățioasă după antrenament poate fi de asemenea digerată cu ușurință.
  5. Evidențiați mesele zilei: Este imperativ să fiți conștienți de ceea ce o să mâncați într-o zi. Acest lucru poate ajuta la stabilirea unui anumit nivel de disciplină în rutina de dietă, atenuând astfel tendința de a mânca în exces și de a face alegeri alimentare slabe bazate pe poftă și impulsuri.

Informațiile prezentate în acest website au caracter informativ și nu înlocuiesc diagnosticul medical sau prospectul produselor. Orice decizie privind sănătatea dumneavoastră trebuie luată doar în urma consultării medicului.

Mai citeste si:

Doctorul zilei whatsapp channel