Dieta rapidă: slăbeşti 4 kilograme în doar 2 săptămâni şi scapi de celulită

Dieta rapidă: slăbeşti 4 kilograme în doar 2 săptămâni şi scapi de celulită
Dieta rapidă: slăbeşti 4 kilograme în doar 2 săptămâni şi scapi de celulită

Această dietă este foarte eficientă, dar destul de drastică, nu trebuie să depăşiţi 1000 de calorii pe zi. Astfel, va trebui să vă întocmiţi două liste, una cu alimente permise şi una cu alimente interzise, şi apoi să calculaţi caloriile în fiecare zi. Fiind un regim drastic de slăbire, înainte de a începe dieta se recomandă să cereţi sfatul unui medic.

Regulile dietei

Cel mai important este ca la micul dejun să consumaţi alimente energizante, la prânz proteine şi la cină alimente uşoare.

În funcţie de gust, fiecare persoană poate să-şi compună o dietă personalizată pentru fiecare zi, ţinând cont de alimentele permise şi nepermise în cadrul acestei diete.

Printre cele recomandate se numără: carne slabă de pui sau de curcan fără pieliţă, fiartă sau la grătar, carne de vită sau de vânat, şuncă degresată, peşte proaspăt, lapte dulce degresat, brânză de vaci degresată, iaurt degresat, pâine neagră, integrală, graham sau cu seminţe, fructe proaspete, suc proaspăt de fructe, salată de legume verzi, legume gătite fără ulei şi condimente.

Alimentele interzise sunt: carne de porc, preparate din carne, mezeluri, şuncă grasă, peşte gras prăjit, afumat sau în saramură, iaurt cu fructe, lapte cu procent mare de grăsime, produse de patiserie, dulciuri, floricele de porumb, nuci, alune, băuturi răcoritoare cu zahăr, maioneză, sosuri, ketchup şi băuturi alcoolice.

ZIUA 1
Micul dejun: o cafea sau un ceai cu zaharină şi două felii de pâine prăjită intermediară sau neagră cu unt.
Gustarea de dimineaţă: două fructe (la alegere).
Prânz: 200 g de salată verde preparată cu o linguriţă cu ulei de măsline şi suc proaspăt de lămâie şi 150 g de pui la grătar sau 120 g de carne de vită macră la cuptor.
Cină: un bol cu 150 g de supă cu tăiţei, o porţie de 150 g de merluciu fiert, 100 g de ardei sau legume fierte şi 200 g de fructe.

ZIUA 2
Micul dejun: o cafea sau un ceai cu zaharină şi două felii de pâine prăjită intermediară sau neagră cu unt.
Prânz: o porţie de 150 g de fasole verde cu roşii, asezonată cu puţină sare şi ulei de măsline, 150 g de carne de vită la grătar şi 150 g de fructe proaspete.
Cină: un ou fiert tare, 200 g de peşte fiert şi 125 g de budincă de orez.

ZIUA 3
Micul dejun: o cafea sau un ceai cu zaharină şi două felii de pâine prăjită intermediară sau neagră cu unt.
Prânz: o porţie de 200 g de legume amestecate, 150 g de friptură la grătar, 100 g de piure de cartofi, o roşie coaptă şi 150 g de fructe sau un iaurt cu zaharină.
Cină: un bol cu 150 g de supă cu paste, 150 g de roşii condimentate cu sare, usturoi, pătrunjel şi puţin ulei de măsline, 150 g de merluciu la cuptor şi 150 g de fructe proaspete.

ZIUA 4
Micul dejun: o cafea sau un ceai cu zaharină şi două felii de pâine prăjită intermediară sau neagră cu unt.
Prânz: 200 g de salată verde cu roşii, castraveţi, sparanghel şi ceapă, plus sare, oţet şi o linguriţă cu ulei de măsline extravirgin, 200 g de carne sau fructe de mare, 25 g de pâine prăjită şi 50 g de brânză.
Cină: 150 g de anghinare prăjită cu 25 g de şuncă slabă, o porţie mică de 150 g de peşte la grătar asezonat cu suc proaspăt de lămâie şi 150 g de fructe proaspete.

ZIUA 5
Micul dejun: o cafea sau un ceai cu zaharină şi două felii de pâine prăjită intermediară sau neagră cu unt.
Prânz: o porţie de 200 g de legume mixte cu o linguriţă cu ulei de măsline extravirgin, 150 g de carne la cuptor, de vită sau de porc ori fructe de mare sau peşte şi 100 g de fructe proaspete.
Cină: o omletă din două ouă, 150 g de conopidă cu usturoi şi fasole verde şi două linguriţe cu ulei de măsline extravirgin, două roşii condimentate cu sare şi ulei şi 100 g de smântână degresată.

ZIUA 6
Micul dejun: o cafea sau un ceai cu zaharină şi două felii de pâine prăjită intermediară sau neagră cu unt.
Prânz: o porţie de 150 g de macaroane (preparate aşa cum doriţi), o porţie de 150 g de ficat de vită sau carne de vită, o salată din 100 g de andive şi 150 g de fructe proaspete.
Cină: un ou prăjit sau făcut omletă, 150 g de roşii sau 100 g de spanac, o porţie de 200 g de merluciu pane şi 150 g de fructe proaspete.

ZIUA 7
Micul dejun: o cafea sau un ceai cu zaharină şi două felii de pâine prăjită intermediară sau neagră cu unt.
Prânz: 200 g de legume amestecate, o porţie de 150 g de friptură la grătar, 100 g de piure de cartofi, o roşie coaptă şi 150 g de fructe sau un pahar cu iaurt degresat.
Cină: un bol cu 150 g de supă cu tăiţei, 150 g de roşii condimentate cu sare şi usturoi, pătrunjel şi câteva picături de ulei de măsline extravirgin, 150 g de merluciu copt şi 150 g de fructe proaspete.

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *