sâmbătă, septembrie 18, 2021

Cu cât corpul tău este mai acid, cu atât sistemului imunitar îi devine mai greu să lupte împotriva bolilor, bacteriilor și chiar a cancerului.

Cum devine corpul acid?

De obicei începe cu obiceiuri

nesănătoase. Fumatul, lipsa somnului, stresul și cel mai important alimentele pe care le consumați pot afecta nivelul pH-ului corpului . Ori de câte ori consumați alimente care formează acid, cum ar fi lactatele, cerealele, carnea și zahărul, corpul dumneavoastră trebuie să utilizeze minerale alcalinizante precum calciu, sodiu, potasiu și magneziu pentru a neutraliza acidul produs prin metabolizarea acestor alimente.

Când nu consumați suficiente alimente alcaline pentru a le completa, corpul dumneavoastră trebuie să utilizeze minerale din organe și oase vitale pentru a neutraliza acidul din corpul dumneavoastră.

Din acest motiv, rezervele minerale ale corpului  pot atinge niveluri periculos de scăzute și pot provoca daune care pot rămâne nedetectate de ani de zile.

Ai nevoie constant de minerale alcalinizante

Metabolismul organismului produce în mod constant produse reziduale acide care trebuie neutralizate sau excretate într-un fel. Pentru a face acest lucru, trebuie să vă alimentați corpul cu alimente bogate în minerale alcalinizante.

Acesta este motivul pentru care consumul mai multor junk food decât legumele poate crea un mediu extrem de acid, care este primul teren de reproducere

pentru tot felul de probleme de sănătate negative.

Probleme de sănătate cauzate de acidoză ușoară

Centrul respirator din Arizona de la Universitatea din Arizona a găsit dovezi puternice care arată că acidozele induse de dietă promovează într-adevăr creșterea celulelor maligne și a tumorilor. Iată câteva alte probleme de sănătate asociate cu acidoză ușoară:

  • Gingii inflamate și / sau sensibile
  • Tulburări de imunodeficiență
  • Probleme cu gâtul, spatele și sciatica
  • Tulburări respiratorii
  • Drojdie excesivă și creștere fungică
  • Letargie cronică
  • Probleme cardiovasculare, inclusiv

    vasoconstricție și aritmii

  • Creșterea excesivă în greutate
  • Infecții ale rinichilor și vezicii urinare
  • Stres oxidativ crescut
  • Imbatranire prematura
  • Fluctuații dramatice ale intestinului, greață și vărsături
  • Pintenii osoși, incidentele crescute de fracturi osoase și osteoporoza
  • Ceață mentală, insomnie, dureri de cap cronice și / sau migrene
  • Creșterea durerii de acid lactic, articulare și musculare
  • Alergii, acnee
  • Daune accelerate ale radicalilor liberi

Echilibrarea nivelurilor de pH

Corpul este o mașină uimitoare și își poate echilibra autonom propriul nivel de pH; cu toate acestea, o face

cu un cost greu.

De exemplu, atunci când corpul devine prea acid, sângele va prelua elemente alcaline din sistemele de enzime digestive ale intestinului subțire.  Acest lucru creează acum un mediu mai puțin optim pentru o digestie adecvată.

Acesta este motivul pentru care aportul alimentar extrem de acid poate duce la multe boli și tulburări. Corpul fură dintr-o zonă pentru a echilibra pH-ul care inhibă funcționarea corectă a sistemului.

Testați aciditatea sau alcalinitatea corpului  cu benzi de pH:

Este recomandat să vă testați nivelul pH-ului pentru a determina dacă pH-ul corpului dumneavoastră are nevoie de atenție imediată. Utilizând benzi de testare a pH-ului, vă puteți determina factorul de pH rapid și ușor în intimitatea propriei case.

Dacă pH-ul urinar oscilează între 6,0 și 6,5 dimineața și între 6,5 și 7,0 seara, corpul dumneavoastră funcționează într-un interval sănătos.

Dacă saliva dvs. rămâne între 6,5 și 7,5 toată ziua, corpul dvs. funcționează într-un interval sănătos. Cel mai bun moment pentru a vă testa pH-ul este de aproximativ o oră înainte de masă și două ore după masă. Testați-vă pH-ul de două ori pe săptămână.

Notă: Citirea pH-ului pe care o obțineți atunci când vă testați urina sau saliva NU este pH-ul mediului dvs. intern, ci pH-ul acestor fluide este cel pe care corpul  îl elimină. Cu toate acestea, pH-ul lichidelor pe care corpul tău le elimină este un indicator util al a ceea ce se întâmplă în mediul tău intern, inclusiv starea rezervelor tale alcaline.

Cum să vă îmbunătățiți nivelul pH-ului corpului

  • Verificați-vă regulat pH-ul
  • Bea multa apa
  • Îndepărtați alimentele acide
  • Folosiți frunze de salată verde  ca împachetări
  • Evitați mâncarea nedorită sau alimentele foarte procesate
  • Înlocuiți laptele cu lapte de cocos sau de migdale
  • Adăugați sucuri sau smoothie-uri verzi în dieta dumneavoastră
  • Exerciții fizice
  • Meditați pentru a reduce nivelul de stres

Alimentele consumate contează

Nu există nicio îndoială, ceea ce mâncați are un impact direct asupra sănătății dumneavoastră generale.

După cum a spus odată Ann Wigmore, fondatorul renumitului Hippocrates Health Institute, „Mâncarea pe care o consumați poate fi fie cea mai sigură și mai puternică formă de medicament, fie cea mai lentă formă de otravă”.

Ultimele stiri