Opt alimente săţioase cu puţine calorii care vă ajută să obţineţi silueta perfectă

Opt alimente săţioase cu puţine calorii care vă ajută să obţineţi silueta perfectă
Opt alimente săţioase cu puţine calorii care vă ajută să obţineţi silueta perfectă

În lupta cu kilogramele în plus este esenţial să învăţaţi să mâncaţi alimente hipocalorice, dar şi săţioase în acelaşi timp, pentru rezultate durabile. Iată, aşadar, o listă cu produsele din care vă puteţi înfrupta pentru a obţine o siluetă de vis.

Pieptul de pui
Carnea de pui făcută pe grătar este un aliment recomandat des de nutriţionişti, deoarece este o hrană sănătoasă, fără prea multe grăsimi. O singură porţie pe zi este suficientă pentru a vă păstra silueta şi pentru a nu sta înfometate!

Ouăle
Femeile care consumă două ouă fierte la micul dejun cel puţin cinci zile pe săptămână slăbesc cu 65% mai mult decât cele care nu mănâncă ouă şi li se subţiază talia cu până la 83% mai mult, conform unui studiu recent. Dacă nu sunteţi mare amatoare, încercaţi iaurtul degresat dimineaţa!

Ovăzul
Este foarte bogat în fibre solubile, ce facilitează digestia şi vă va menţine starea de saturaţie ore întregi. Cele care consumă cereale din ovăz la micul dejun şi fac şi mişcare, de la 15 până la 30 de minute zilnic, pot slăbi patru kilograme şi jumătate în trei luni, fără alte eforturi!

Migdalele
Sâmburii de migdale conţin mulţi acizi graşi monosaturaţi, numai buni pentru a vă ţine apetitul în frâu câteva ore bune. Aveţi grijă însă, pentru că au destule calorii şi trebuie să îi mâncaţi cumpătat (28 de migdale înseamnă 170 de calorii).

Varza
O salată de varză pe zi asigură aportul de vitamina A necesară organismului. Substanţele nutritive din legumă contribuie la arderea grăsimilor într-un ritm mai accelerat, dar sănătos.

Avocado
Câteva felii din dulcele fruct de avocado, servite împreună cu un pic de suc de lămâie, sunt foarte săţioase şi încărcate de nutrienţi importanţi, vitamine şi minerale.

Kiwi
În fiecare dimineaţă, înainte de a lua micul dejun, mâncaţi un kiwi proaspăt. Vă reglează tranzitul intestinal şi asigură o digestie uşoară şi rapidă pe tot parcursul zilei. În plus, are un conţinut bogat în vitamina C, ce vă ajută să vă menţineţi tonusul!

Mărul
Acest fruct atât de la îndemâna noastră este aliat de nădejde în lupta cu kilogramele în plus. Femeile care mănâncă un măr înainte de masă slăbesc cu până la 40% mai mult decât cele care nu au acest obicei.

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *