Șapte exerciții care te ajută să obții un abdomen cu pătrățele în doar o săptămână

Șapte exerciții care te ajută să obții un abdomen cu pătrățele în doar o săptămână
Șapte exerciții care te ajută să obții un abdomen cu pătrățele în doar o săptămână

Vrei să îți scultptezi abdomenul dar nu ai timp să mergi la sală? Iată câteva exerciții pe care le poți face acasă:

Exercițiul 1

Seturi: 3

Repetări: 12-15

Odihnă: 30 secunde

1

Folosește o minge medicinală de 2-4 kg. Așază-te cu spatele și cu capul pe o minge de stabilitate, ține picioarele apropiate pe podea și ține mingea medicinală pe piept (A). Ridică mingea spre tavan apoi, încordează-ți abdomenul și ridică umerii și capul de pe mingea de sprijin (B).

 

Exercițiul 2

Seturi:2

Repetări: 8-10

Odihnă: 30 secunde

2

Stai în poziție de flotare cu mâinile pe un stepper de 30-45 cm (A). Menținând greutatea corpului în brațul stâng, întoarce-te spre drepta în timp ce ridic brațul drept spre tavan. (B). Revino în poziția inițială și apoi repetă mișcarea și cu celălalt braț.

Exercițiul 3

Seturi: 3

Repetări: 15

Odihnă: 30 secunde

3

Ai nevoie de două gantere de 4-5 kg fiecare. Stai întinsă pe spate și ridică picioarele de pe sol și același timp ridică și umerii și ganterele.

Exercițiul 4

Seturi: 3

Repetări: 15

Odihnă: 30 secunde

4

Folosește o minge medicinală de 2-4 kg și stai în genunchi cu spatele drept.și cu picioarele depărtate (A).

Apoi lasă-te pe spate cât poți de încet și menține pozița înclinată timp de 3 secunde.

Exercițiul 5

Seturi: 2

Repetări: 12-15

Odihnă: 30 secunde

5

Stai în poziție de flotare cu mâinile pe minge (A). Adu genunchiul drept la piept și ține-l așa o secundă. Revino în poziția inițială.

Exercițiul 6

6

Seturi: 2

Repetări:12-15

Odihnă: 30 secunde

Stai în poziție de flotare cu picioarele pe o minge medicinală (A). Apoi adu genunchii la piept rotind trunchiul spre partea dreptă, apoi întinde iar picioarele și repetă mișcarea rotindu-te în partea stângă.

Exercițiul 7

Seturi: 2

Repetări: 15

Odihnă: 30 secunde

7

Stai cu abdomenul pe o minge medicinală, ținând mănile întinse în fața și picioarele pe sol (A). Ridică picorul stâng apoi lasă-l jos și pune mâinele pe sol, apoi ridică-le la loc. Repetă mișcarea de 15 ori pentru fiecare picior.

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *