Cum să reduci aproape 600 de calorii când prepari prăjituri

Cum să reduci aproape 600 de calorii când prepari prăjituri
Cum să reduci aproape 600 de calorii când prepari prăjituri

Atunci când prepari prăjituri, unul din ingredientele menționate este margarina sau untul. Chiar dacă ele sunt preparate special pentru prăjituri, acestea conțin foarte multe calorii. Îți oferim o alternativă pentru a reduce cele 600 de calorii atunci când prepari dulciuri

O ceașcă de margarină pentru prăjituri are aproape 800 de calorii, pe când un avocado are aproape 200. Este o diferență de 600 de calorii pe care nici nu o vei simți la gust. Avocado mai este denumit și „untul naturii”, de aceea poate fi folosit cu succes în prăjituri.

Chiar dacă e bogat în grăsimi acesta te va menține în formă și va contribui la creșterea colesterolului bun, care are rolul de a proteja inima și vasele de sânge. De asemenea, avocado ajută și la slăbit, mai ales în zona abdomenului.

Fructul verde oferă în plus vitamine, proteine și minerale valoroase organismului.

A.

 

 

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *