Ai reuşit să ajungi la greutate pe care ţi-o doreai? Iată cinci schimbări simple pe care să le faci ca să nu te îngraşi la loc

Ai reuşit să ajungi la greutate pe care ţi-o doreai? Iată cinci schimbări simple pe care să le faci ca să nu te îngraşi la loc
Ai reuşit să ajungi la greutate pe care ţi-o doreai? Iată cinci schimbări simple pe care să le faci ca să nu te îngraşi la loc

Reducerea caloriilor poate părea cel mai simplu mod prin care dăm jos kilogramele nedorite. Mai complicat este să nu ne îngrăsăm la loc după ce am ajuns la greutatea pe care ne-o dorim.

Atunci când vrem să ne menţinem la o greutate sănătoasă este foarte important nu doar numărul caloriilor cconsumate ci şi calitatea acestora. Alegera unor alimente care nu îngraşă dar care îţi dau energie şi satisfacţie reprezintă cheia către succesul pe termen lung.

Iată cinci schimbări simple care îţi vor permite să reduce instantaneu numărul de calorii, în timp ce sporesc aportul de vitamine, minerale, antioxidanți, și de fibre care menţin senzaţia de saţietate.

  1. Unge felia de pâine integrală cu avocado în loc de unt

O lingură de unt-102 calorii

O lingură de pastă de avocado-24 de calorii

Reduci 78 de calorii

În afară de antioxidanţi (care nu se găsesc în unt), avocado mai conţine şi fibre, aproape 20 de vitamine şi minerale-inclusiv potasiu-şi acizi graşi mononesaturaţi, grăsimi bune care te ajută să pierzi în greutate, să dai jos grăsimea de pe abdomen şi menţin inima sănătoasă.

 

  1. Înlocuieşte chifele de la burger cu frunze de salată verde

O chiflă de hamburger-160 de calorii

Patru frunze mari de salată verde-20 de calorii

Reduci 140 de calorii

Indiferent dacă burgerii sunt făcuţi cu carne, somon sau fasole neagră, această strategie te ajută să-ţi creşti aportul de vegetale.

 

  1. Înlocuieşete spaghetti normale cu spaghetti squash

O ceaşcă de spaghetti normale gătite-221 de calorii

O ceaşcă de spaghetti squash-42 de calorii

Reduci 179 de calorii

Spaghetti squash sau spaghetti vegetale sunt obţinute din din dovleac, bogat în Beta Caroten, vitamine şi minerale, şi nu îţi face griji cu privire la gust, aroma este delicioasă.

 

        4. Înlocuieşte carnea cu ciuperci

85 de grame de carne slabă de vită-218 calorii

O ceaşcă de ciuperci tocate-21 de calorii

Reduci 197 de calorii

Potrivit unui studiu, dacă înlocuieşti carnea de vită cu ciuperci, reduci calorii şi grăsime şi te simţi la fel de sătul. Acest schimb, îţi creşte şi aportul de vitamina D.

         5. înlocuieşte orezul cu legumele

O ceaşscă de orez fiert-242 calorii

O cească de dovlecel tocat-22 de calorii

Reduci 221 de calorii

La fel ca în cazul pastelor, este uşor să exagerezi cu orezul ceea ce duce la un surplus de carbohidraţi care hrănesc celuele de grăsime. Optează pentru orez brun, rosu , negru , sau orez sălbatic și adaugă legume tocate sau mărunțite.

Cele mai bune opţiuni includ dovlecei, ardei gras, roşii, ceapă, ciuperci  și spanac

Horoscopul zilei - Evenimentul zilei - evz.ro
comentarii pe aceasta pagina postate direct pe Facebook

One Comment

  1. Imi place articolul, dar nu inteleg un lucru: cum inlocuiesc chifla cu salalta? In chifla, de obicei, pun si salalta. Iar salata e alunecoasa, cum sa tin sandwich-ul doar in salata. Trimite-mi o poza sa inteleg si eu. Iar la punctul 5 inlocuiesti, de fapt orezul cu alt tip de orez si adaugi legume in el, eu asta inteleg si nu ca inlocuiesc orezul cu legume. Deci orezul nu se inlocuieste cu legume, mai degraba inlocuiesti carnea pe care ai fi vrut sa o pui in orez cu legume :D. Sau poate nu v-ati exprimat voi cum trebuie.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *